سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 148000
کل یادداشتها ها : 483
خبر مایه


شرح کامل : NEC VE281G Projector 

 

در ویدیو پروژکتورها، سیگنال‌های ورودی از منابع مختلفی مانند رایانه، دوربین و ... توسط دستگاه دریافت می‌شوند و پس از پردازش، داده‌ها را بر روی پرده به نمایش می‌گذارند. با گذشت زمان کاربرد این نوع ابزارها گسترش یافته و شرکت‌های سازنده جهت حفظ سهم خود در بازار رقابت به تولید دستگاه‌هایی با سبک و نوآوری بروزتر روی می‌آورند. شرکت NEC یکی از تولید کنندگان مطرح در این زمینه بوده و VE281G یکی از محصولات این شرکت به شمار می‌آید.
مشخصات فنی و کیفیت ساخت
ویدیو پروژکتور NEC مدل VE281G دارای ابعاد 260x89.5x247 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. بنابراین حمل آن در محیط‌های کوچک خیلی سخت نیست. این محصول قابلیت اتصال بر روی دیوار و زمین را دارا است. تکنولوژی استفاده شده در این کالا از نوع DMD بوده که در نوع خودش نسبتا پایین است. در داخل این دستگاه برای پخش لامپی وجود دارد که طول عمر آن برای کاربران مهم است. در دستگاه VE281G طول عمر لامپ 4000 تا 6000 ساعت بوده که برای کارکرد آن کافیست. مسئله بعدی که باید آن را بررسی کرد کیفیت تصویر یا همان رزولوشن دستگاه است. در حالت استاندارد کیفیت تصویر این محصول 800x600 بوده و در حالت بیشترین حد کیفیت رزولوشن آن به 1600x1200 پیکسل می‌رسد. شدن روشنایی برای دیدن تصویر در روشنایی بسیار مهم است که به لومن معروف است. لومن این دستگاه 2800 بوده که در فضایی که از محیط بیرون نور یا روشنایی وارد می‌شود کاربر می‌تواند تصویر را با وضوح مشاهده کند. هرچه این لومن پایین‌تر باشد تصویر در روشنایی محو می‌شود. 
این دستگاه همانند دیگر محصولات دارای یک سری پورت یا اتصالات است که در پشت دستگاه قرار دارد. ویدیو پروژکتور VE281G دارای خروجی ویدیو، پورت HDMI، کامپوزیت و VGA است. که اگر به صورت حرفه‌ای به این محصول نگاه کنیم از لحاظ درگاه‌ها بسیار خالی بوده که در مقابل دستگاه‌های امروزی ضعیف طراحی شده است. بلندگوی این دستگاه دارای قدرت 7w است که برای این چنین دستگاهی کاملا مناسب است. 
ویدیو پروژکتور NEC مدل VE281G یک دستگاه ساده بوده که برای استفاده در دانشگاه‌ها، ادارات، سالن‌های کنفرانس و یا محل کار مناسب است. قابلیت استفاده از ویدیو پروژکتور VE281G در دمای 5 تا 40 درجه‌ی سانتی‌گراد موجب می‌شود که تقریباً در هر شرایط محیطی بتوان از آن استفاده کرد.

 

 

 


+ فروشگاه انلاین ماشینها و ملزومات اداری افیسکالا






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ