سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 25
کل بازدید : 148008
کل یادداشتها ها : 483
خبر مایه


شرح کامل : video projector epson eb-x20  

 

با نگاه کلی به دیتا پروژکتور اپسون x20 قدرت بارز دستگاه راه در فول پورت بودن آن می بینیم. دو ورودی vga همراه با صدا - ورودی HDMI - ورودی شبکه LAN با قابلیت انتقال تصویر 8 کامپیوتر به ویدئو پروژکتور و مدیریت تصاویر- ورودی USB - ورودی ویدئو برای دوربین های هندی کم و اتصال به گیرنده دیجیتال تلوزیونی - ورودی RS232C ویژه کنترل دستگاه در سازمان های بزرگ و در آخر خروجی مانیتور همراه با صدا این دستگاه را به بی رقیب ترین ویدئو پروژکتور موجود در بازارهای کشور تبدیل کرده است . 
بلندگوی 5 وات دستگاه و کنتراست 100000:1 اپسون x20 نشان از دستگاه همه کاره اپسون برای مصارف سینمای خانگی و مخصوصا کلاس های درسی و دانشگاهی را است . 
اپسون x20 با جدیدترین پردازشگرهای تصویری این کمپانی تصاویری 3 برابر شفاف تر را به نمایش گذاشته و با عمر لامپ 6000 ساعت و تکنولوژی لامپ سرد به شما اطمینان استفاده طولانی و لذت بخش از دستگاه را می دهد . 
بی شک اپسون eb x20 یکی از بهترین دستگاه های آموزشی در کشور بوده که برای مصارف کلاس های هوشمند و مساجد و کلاس های دانشگاهی تمامی نیازهای استادان و کارشناسان فنی را برآورده می کند . 
با اپسون x20 سالن های کنفرانس خود را مدیریت کنید و با اتصال 8 دستگاه به صورت همزمان به دستگاه از مدیریت تصاویر در جلسه لذت ببرید .


+ فروشگاه انلاین ماشینها و ملزومات اداری افیسکالا






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ