سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 147655
کل یادداشتها ها : 483
خبر مایه


تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو یک تخته وایت برد ظریف، زیبا و کاملا یک دست است که قیمت بسیار مناسبی نیز در بازار دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این تخته وزن بسیار مناسب آن است که باعث می شود به راحتی آن را با خود جابجا کنید. اگر برای تمرین های درسی روزانه برای فرزندانتان دنبال یک تخته وایت برد با ابعاد مناسب می گردید تا کودکان نیز بتوانند به راحتی آن را با خود جابجا کنند، این تخته یک انتخاب مناسب برای شما است. همچنین معلم هایی که تدریس خصوصی انجام می دهند به راحتی می توانند تخته را با خود جابجا کرده و در اتاق های بسیار کوچک نیز از آن استفاده کنند.

روکش پلاستیکی و کیفیت بالای تخته وایت برد 

ورق روی تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو فلزی بوده اما روکش پلاستیکی محافظی روی آن را پوشانده است. روکش فلزی در کنار محافظ پلاستیکی طول عمر و کیفیت آن را بسیار بالا برده است. در واقع برخلاف بسیاری از تخته های وایت برد دیگر که بعد از مدتی دچار خش و خط خوردگی می شوند، روکش پلاستیکی آن سطح تابلو را از هر گونه خط و خش محافظت می کند. خط و خش های ایجاد شده روی تخته وایت برد از طرفی کیفیت آن را پایین آورده از طرف دیگر باعث می شود جوهر ماژیک های رنگی داخل خط ها رفته و به راحتی پاک نشوند.

رنگ های باقی مانده در این خط و خش ها بعد از مدت ها برای همیشه روی تخته باقی مانده و کیفیت و کارایی آن را بسیار کاهش می دهد. برای آویزان کردن تخته وایت برد مغناطیسی می توانید از گیره آویزی که هنگام خرید به شما داده می شود استفاده کرده و مطمئن باشید تخته محکم روی دیوار باقی خواهد ماند و نگرانی بابت افتادن آن نخواهید داشت.

تخته وایت برد مغناطیسی یکی از استانداردترین تخته های وایت برد موجود در بازار است. تخته های وایت برد در اندازه ها و مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. تخته وایت برد در مکان های مختلفی از جمله محیط های آموزشی، اداری، آموزشگاه های مختلف و حتی منازل مختلف استفاده می شود. تخته وایت برد مغناطیسی از تخته وایت بردهای جدید است که با وبژگی ها و مزایایی که دارد کم کم جای تخته وایت بردهای معمولی را گرفته است.

اطراف تخته وایت برد مغناطیسی یک قاب دور آلمینیوم نقره ای 2 سانتی متری نصب شده است. این قاب به استحکام تخته کمک بسیار زیادی می کند و آن را در مقابل ضربه و زمین خوردن تا حد زیادی مقاوم کرده است. سطح تخته وایت برد به شکلی طراحی شده است که رنگ های مختلف به راحتی روی تخته نمایان باشد و حتی از فاصله های دور نیز خوانا باشد. پاک کردن مطالب نوشته شده از تخته نیز بسیار راحت است و بعد از پاک شدن مطالب اثری از سیاهی یا رنگ روی تخته نمی ماند. جنس ورق رویی تخته وایت برد مغناطیسی فلزی با یک روکش پلاستیکی است.

سطح رویی تخته بسیار صاف و یکدست است و مانند بسیاری از سایر تخته وایت بردها تو رفتگی یا فرورفتگی ندارد. قطر این تخته وایت برد مغناطیسی تنها 2 سانتی متر است که باعث می شود هنگامی که تخته وایت برد را در اتاق خاصی نصب می کنید بیرون زدگی زیادی نداشته باشد.

از دیگر ویژگی های این نوع تخته وایت برد مغناطیسی آن است که به شما این امکان را می دهد که به شکل های مختلف از آن استفاده کنید. این تخته وایت برد مغناطیسی دارای ملزومات نصب به دیوار است.



سایز (ابعاد) تخته وایت برد مغاطیسی شیدکو:

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 40*30 

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 50*30

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 60*40

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 70*50

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 90*60

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 80*100

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 120*90

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 150*100

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 180*100

تخته وایت برد مغناطیسی شیدکو سایز 200*100

سایز های تخته وایت برد های مغناطیسی :

تخته وایت برد مغناطیسی 90×60

تخته وایت برد مغناطیسی 40×30

تخته وایت برد مغناطیسی 50×30

تخته وایت برد مغناطیسی 60×40

تخته وایت برد مغناطیسی 70×50

تخته وایت برد مغناطیسی 80×100

تخته وایت برد مغناطیسی 120×90

تخته وایت برد مغناطیسی 150×100

تخته وایت برد مغناطیسی 180×100

 

تخته وایت برد مغناطیسی 200×100

 پایه تخته وایت برد  یکی از پرکاربردترین وسایل در مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها به شمار می رود. این نوع پایه تخته وایت برد دارای چرخ جهت تغییر مکان آسان می‌باشد. همچنین در تولید این پایه تخته وایت برد از مرغوب‌ترین رنگ استاتیک و پروفیل استفاده شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این نوع پایه تخت وایت برد این است که در مکان‌های اداری و آموزشی بخاطر داشتن قابلیت مونتاژ آسان و سریع بسیار پرکاربرد و قابل استفاده می‌باشد. همچنین این نوع از محصول به یک صورت خاص و صادراتی بسته بندی می‌شوند به طوری که این نوع بسته بندی مقاوم و بسیار کم جا بوده، و این نوع بسته بندی حمل و نقل آن را بسیار آسان و راحت کرده است.

از دیگر مزیت‌های این نوع پایه تخته وایت برد می‌توان به قابلیت جمع آوری آسان و نگهداری در مکان‌های کم حجم اشاره کرد. بهتر است بدانید که در داخل بسته بندی این محصول تمامی وسایل مونتاژ مانند پیچ، آچار، چرخ و  موجود هستند. همچنین این محصول به دلیل داشتن وزن بالا به راحتی می‌تواند تعادل تخته را حفظ کند و از افتادن و آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌نماید. این نوع پایه از جنس آهن و در رنگ‌های متنوعی مانند سفید  نقره ای و سفید شیری تولید و به بازار عرضه می‌شوند و در دست مشتریان قرار می‌گیرند. چرخ‌های این پایه تخته دارای یک قفل مخصوص می‌باشند، که به راحتی و بدون تکان خوردن می‌تواند در یک جا به صورت ثابت بماند.

از دیگر ویژگی‌های بارز و قابل توجه این نوع پایه‌ها این است که قابل تنظیم بوده و متحرک می‌باشند. جالب است بدانید که پایه تخته وایت برد بسیار زیبا و شکیل هستند و برای شرکت‌ها، ادارات، مدارس، مراکز آموزشی، مساجد، کلاس‌های کنفرانس و همایش‌ها بسیار مناسب و پرکاربرد هستند. به علاوه این نوع پایه تخته وایت برد در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند، که کاربر‌ دهای مختلف دارند. حتی به عنوان پایه بوم کوچک هم قابل استفاده هستند. این محصول به دلیل کاربرد فراوانی که دارد، بسیار مقرون به صرفه به شمار می رود.


+ فروشگاه انلاین ماشینها و ملزومات اداری افیسکالا






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ